WISDOM

If being beautiful is pain, don't be one

Saturday, 7 February 2015

Aku buat kek

Jadi sementara menganggur aku cuba menanam hobi baru. Aku buat kek. First time in my life kot buat kek mak takda di sampingku. Gigih aku paksa adik-2 aku berlari ke kedai petang tu jugak.
Kek ni aku namakan "coklat cheese leleh tabur campak sukahatiler"
Aku ambik ilham daripada blog jintan manis. Makasih ya buuu.
Berbekalkan dua bijik tolo, butter,tepung gandum, tepung jagung, ovelet dan bebende yang berkaitan maka jadilah masterpiece aku. Macam tak percaya aku yang buat. Mesti mak bangga jauh di sudut hati dia. Walaupun mak tak cakap dan hanya menjonget mulut dia, aku tau dia bangga sebenarnya.
Walaupun presentation kek tak berapa nak menarik tertarik dabom. Bolehlah buat diri sendiri rasa bangga. Ceh 😒
Bolehlah kahwin. Siapa nak isi borang dekat mak aku. Hari-hari aku kasi engkorang makan kek sampai buang ayaq besaq kuar kek seketui.

No comments:

Post a Comment