WISDOM

If being beautiful is pain, don't be one

Thursday, 20 November 2014


Harini hari keempat dari hari pertama aku berazam dengan azam baru.. dan aku masih lagi bergelut dengan diri sendiri untuk menjadi anak perempuan yang boleh diharapkan emak dan ternyata aku masih gagal. Macam kau baca entri aku sekarang, entri baru, bukan nak menolong mak buat kuih dekat dapur, macam mana nak berjaya dalam hidup.
aku rasa kalau setiap bebelan mak tu beracun, mulut dia mesti dah berbuih dan aku mesti dah mati seribu pat ratus nam puluh kali dalam sehari untuk setiap satu bebelan dalam 24jam. Kalau darab dengan seminggu dah berapa ribu? sebulan? banyak kali jugak aku mati.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
teruskan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tahniah. kurang kurang kau tak malas macam aku, rajin betul scroll sampai sini
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kenapa masih lagi di sini? nak baca apa? aku tak ada apa dah nak tulis,pi ajak mak korang buat kuih, ada pekdah

No comments:

Post a Comment