WISDOM

If being beautiful is pain, don't be one

Monday, 24 November 2014


cuti semester ni tak ada perkara yang memberansangkan untuk dilakukan kecuali makan. tapi cuti sem ni tak ada selera makan macam masa belajar. Sebab tak penat. Kalau penat, mesti aku makan tapi sebab tak penat aku tak ada keinginan nak makan. 
Masa belajar maintain je 48-50kg, sekarang 45 kg, tapi saiznya cemtu gak. Perut pun kejap 3 layer, kejap tak ada layer. Nak start fitness balik pun, sekarang tengah berjalan sana sini, kasut sukan pun tak ada. Alaaa bosan gila.
Nak kerja, mak dah booking jadi babysitter adik-2. Bab-2 jaga adik, serah dekat aku. Nak kata ada muka penyayang atau calon menantu pilihan taklah jugak, tapi aku ni penyayang orangnya. 
tui
Yela, dah bebudak semua takut tengok muka aku, dengan garang nak mampus mana adik2 berani lawan, kecuali faqih. Alaa aku kasi can je budak tu, tunggu dah beso nanti, aku lepuk dia balik. Aku fikir macam nak buat satu perubahan drastik tapi itulah semua tu jadi benih-2 yang disemai tapi takkan dibaja saja dalam kepala ni. Dengan jerawat atas dahi berumah jiran tetangga semua ada. Bilalah dahi ni nak licin sampai boleh ice-skating dekat dahi. Masa bila jerawat naik dekat dahi nauzubillah sebegini banyak pun aku tak tahu. Bila aku google pasal jerawat dekat dahi, emm emm terkasimalah jugak.. emm. k la taknak marah2 pasni, ai nak jadi baik dan peramah jewww. emm k la nak tido awal. tapi dah pukul 12 tengah malam.. emm takpelah, belum 1 pagi kan. selamat malam. muaciked.

No comments:

Post a Comment